Lotnictwo cywilne
Książki lotnicze
Autorzy:Stephen Shaw
Tytuł: Airline Marketing and Management
Wydawnictwo:Ashgate Publishing Group, 2011 (wydanie 7 poprawione)
Liczba stron:350
Gdzie kupić i w jakiej cenie: The Book Depository.co.uk, 22 euro
Opis: Książka "Airline Marketing and Management" to podstawowa lektura (z tego co wiem, niestety, nieprzetłumaczona na język polski) dla marketingowców lotniczych. O jej popularności świadczy choćby liczba wznowień. Z obecnego, siódmego wydania, czytelnik dowie się m.in:
- Co to jest marketing
- Czym jest marketing-mix
- Jaka jest specyfika rynku lotniczego
- Jakie są potrzeby pasażerów linii lotniczej
- Czym kieruje się pasażer dokonując wyboru przewoźnika
- Co wpływa na cenę biletu lotniczego
- Jak odpowiadać na działania konkurencyjnych linii lotniczych
- Jak skutecznie budować markę i wizerunek przewoźnika lotniczego
- Jak budować relacje linia lotnicza-klient
- Jak stworzyć skuteczną reklamę linii lotniczej
- Jakie są najczęstsze błędy marketingowców w liniach lotniczych