Lotnictwo cywilne


Książki lotnicze

Autor: Kofi Sonokpon
Tytuł: Airlines for Business: A Customer-centric and Profitable Model for the 21st Century Airline

Cena, gdzie kupić: Kupiłem e-booka na Amazon za $24

Liczba stron: 200

Opis: Jeśli by zapytać przeciętnego człowieka, co sprzedają linie lotnicze, to wiele osób powiedziałoby zapewne, że: miejsca w samolocie. Oczywiste, prawda? Otóż... NIE. A przynajmniej - nie powinny. Od tego pozornie (i tylko pozornie!) kontrowersyjnego punktu widzenia wychodzi Kofi Sonokpon, by przedstawić nowy, skoncentrowany na kliencie, paradygmat funkcjonowania linii lotniczych przyjaznych klientowi. Jeśli chcecie wiedzieć, dlaczego sprzedawanie miejsc w samolotach nie jest najlepszym pomysłem na sukces w lotniczym świecie, a także co powinny zatem sprzedawać linie lotnicze, koniecznie przeczytajcie książkę Sonokpona. Zapewne będzie ona ciekawą pozycją dla każdego zainteresowanego marketingiem lotniczym i nie tylko. Książka napisana jest prostym, przyjaznym językiem niewymagającym specjalistycznej wiedzy, czyta się ją lekko i przyjemnie. Zapewniam, że gdy skończycie lekturę, Wasz obraz linii lotniczych 21 wieku ulegnie znaczącej przemianie!