W Polsce funkcjonuje także kilka mniej znanych linii lotniczych, o których jednak warto wiedzieć.
Flota Linii SprintAir składa się głównie z samolotów Saab 340 (w wersjach pasażerskich oraz towarowych), a także czeskich Let L410. Firma zajmuje się głównie przewozami cargo, ale także charterami pasażerskimi (w tym niektóre rejsy na potrzeby EuroLOTu; samoloty latają m.in. do Bydgoszczy, sporadycznie pojawiały się także w Poznaniu). SprintAir oferuje również połączenia na trasie Warszawa-Zielona Góra. W skład grupy SprintAir wchodzi także m.in. profesjonalna szkoła lotnicza.
Yes Airways to nowa polska czarterowa linia lotnicza. W chwili, kiedy piszę te słowa (styczeń 2012), flota przewoźnika składa się z trzech Airbusów A320 o znakach SP-IAA, SP-IAB oraz SP-IAC. Głównie klientami firmy są touroperatorzy (ale oczywiście nie tylko).
W lutym 2012 samoloty Yes przejęło OLT Express.
Bingo Airways to nowe polskie linie charterowe latające Airbusami A320.
Były to linie czarterowe. Ich flota złożona była głównie z Boeingów 757, ale także 737. Zawiesiły działalność w 2008 roku.
Charterowa litewska linia lotnicza (główna baza w Wilnie), posiadająca również bazy operacyjne w Polsce. We flocie Boeingi 737-300 oraz Airbusy A320. W listopadzie 2018 linie zakończyły działalność.